De klantbeleving naar een hoger niveau tillen

Zet service design excellence in om ervaringen te creëren die echt het verschil maken voor je klanten en je organisatie.
We stemmen jouw organisatie af op servicegerichte strategieën die waardevol, consistent en klantgericht zijn. Zo bouwen we samen aan blijvende impact en zakelijk succes.

Wij specialiseren ons in een praktische, mensgerichte aanpak die écht werkt. Onze digitale services zijn ontworpen op basis van gebruikersinzicht en sluiten aan op de strategische doelen van jouw organisatie. Samen begeleiden we jou in het proces, helpen we gemotiveerde service design-teams te versterken en bouwen we aan de juiste interne verbindingen. Zo zorgen we voor service design excellence die bijdraagt aan duurzame groei van je organisatie.

Jouw klantbeleving & Service Design Excellence tot leven brengen

Hoe creëren we innovatieve services die duurzame impact hebben, voor zowel de gebruiker als de organisatie? Samen ontwikkelen we diep klantinzicht, verbinden we gebruikersbehoeften met bedrijfsdoelen en definiëren we een service strategie als fundament voor het ontwerpen en realiseren van klantbelevingen op een hoger niveau.

Herken jij dit?

Laten we je klanten vandaag nog blij maken

Klinkt dit interessant? Onze services helpen je om service excellence te realiseren en je klanttevredenheid naar een hoger niveau te tillen.

Onze CX Assessment verrijkt bestaande data met diep inzicht in de servicebeleving en bruikbaarheid. Onze sprints en projecten pakken specifieke service-uitdagingen aan, terwijl ons Service Design playbook en trainingen CX-vaardigheden en -methodes opnemen in de dagelijkse praktijk van je organisatie. Zo bouw je aan een duurzame vorm van service excellence.

Klantbeleving Design-Diensten

 

Klantbeleving Sprint​

Co-creëer een klantgerichte visie en service­strategie

In deze sprint brengen we de belangrijkste stakeholders samen om snel tot afstemming te komen over een heldere en actiegerichte strategie voor de klantenervaring. De sessie is ontworpen om inzichten uit klantonderzoek te benutten, de huidige ervaring over alle touchpoints te evalueren en inzicht te krijgen in hoe jouw organisatie zich onderscheidt in de markt. Zo helpen we teams zich te richten op wat écht belangrijk is voor klanten.

Resultaten:

  • Strategische prioriteiten afgestemd op klantinzichten
  • Een onderscheidende klantervaring die het merk versterkt, gebaseerd op perceptie- en ervaringsonderzoek
  • Een gerichte designbrief als uitgangspunt voor het ontwerpen van betekenisvolle klantcontactmomenten

Let's Connect Button
CX Design Sprint
 

Klantbeleving Sprint​

Co-creëer een klantgerichte visie en service­strategie

In deze sprint brengen we de belangrijkste stakeholders samen om snel tot afstemming te komen over een heldere en actiegerichte strategie voor de klantenervaring. De sessie is ontworpen om inzichten uit klantonderzoek te benutten, de huidige ervaring over alle touchpoints te evalueren en inzicht te krijgen in hoe jouw organisatie zich onderscheidt in de markt. Zo helpen we teams zich te richten op wat écht belangrijk is voor klanten.

Resultaten:

  • Strategische prioriteiten afgestemd op klantinzichten
  • Een onderscheidende klantervaring die het merk versterkt, gebaseerd op perceptie- en ervaringsonderzoek
  • Een gerichte designbrief als uitgangspunt voor het ontwerpen van betekenisvolle klantcontactmomenten

Let's Connect Button
 

Klantbeleving Sprint​

Co-creëer een klantgerichte visie en service­strategie

In deze sprint brengen we de belangrijkste stakeholders samen om snel tot afstemming te komen over een heldere en actiegerichte strategie voor de klantenervaring. De sessie is ontworpen om inzichten uit klantonderzoek te benutten, de huidige ervaring over alle touchpoints te evalueren en inzicht te krijgen in hoe jouw organisatie zich onderscheidt in de markt. Zo helpen we teams zich te richten op wat écht belangrijk is voor klanten.

Resultaten:

  • Strategische prioriteiten afgestemd op klantinzichten
  • Een onderscheidende klantervaring die het merk versterkt, gebaseerd op perceptie- en ervaringsonderzoek
  • Een gerichte designbrief als uitgangspunt voor het ontwerpen van betekenisvolle klantcontactmomenten

Let's Connect Button

​Klantbeleving Project

Ontwerp services die echte klantimpact opleveren

In 10 stappen vertalen we jouw uitdagingen naar gevalideerde serviceoplossingen, gedreven door klantinzicht. Perfect voor het lanceren van nieuwe diensten of het verbeteren van bestaande, met als doel meer klanttevredenheid en loyaliteit.

Resultaten:

  • Afstemming en focus binnen het team via co-creatie
  • Ontwerpbeslissingen op basis van klantinzicht
  • Gevalideerde service-ervaring
  • MVP-pilot met bijbehorende roadmap voor vervolgstappen
  •  
    Let's Connect Button
CX Service Design Project

​Klantbeleving Project

Ontwerp services die echte klantimpact opleveren

In 10 stappen vertalen we jouw uitdagingen naar gevalideerde serviceoplossingen, gedreven door klantinzicht. Perfect voor het lanceren van nieuwe diensten of het verbeteren van bestaande, met als doel meer klanttevredenheid en loyaliteit.

Resultaten:

  • Afstemming en focus binnen het team via co-creatie
  • Ontwerpbeslissingen op basis van klantinzicht
  • Gevalideerde service-ervaring
  • MVP-pilot met bijbehorende roadmap voor vervolgstappen
  •  
    Let's Connect Button

​Klantbeleving Project

Ontwerp services die echte klantimpact opleveren

In 10 stappen vertalen we jouw uitdagingen naar gevalideerde serviceoplossingen, gedreven door klantinzicht. Perfect voor het lanceren van nieuwe diensten of het verbeteren van bestaande, met als doel meer klanttevredenheid en loyaliteit.

Resultaten:

  • Afstemming en focus binnen het team via co-creatie
  • Ontwerpbeslissingen op basis van klantinzicht
  • Gevalideerde service-ervaring
  • MVP-pilot met bijbehorende roadmap voor vervolgstappen
  •  
    Let's Connect Button
 

Ontwikkeling van vaardigheden en mindset

De klantenervaring optimaliseren

We ontwikkelen leerprogramma’s op maat om teams te helpen de juiste mindset en vaardigheden op te bouwen voor het ontwerpen en leveren van betere klantenervaringen. Van diepgaande leerlijnen tot korte bewustwordingssessies – we ondersteunen jouw organisatie met het intergreren van klantgericht denken op alle niveaus.

Resultaten:

  • Sterke vaardigheden en een bijpassende mindset voor het ontwerpen van waardevolle klantenervaringen
  • Versterkte onderlinge afstemming over wat klantgericht werken betekent
  • Groter organisatiebewustzijn van service design waarbij klantbeleving centraal staat

Let's Connect Button
CX Stepping stones NL
 

Ontwikkeling van vaardigheden en mindset

De klantenervaring optimaliseren

We ontwikkelen leerprogramma’s op maat om teams te helpen de juiste mindset en vaardigheden op te bouwen voor het ontwerpen en leveren van betere klantenervaringen. Van diepgaande leerlijnen tot korte bewustwordingssessies – we ondersteunen jouw organisatie met het intergreren van klantgericht denken op alle niveaus.

Resultaten:

  • Sterke vaardigheden en een bijpassende mindset voor het ontwerpen van waardevolle klantenervaringen
  • Versterkte onderlinge afstemming over wat klantgericht werken betekent
  • Groter organisatiebewustzijn van service design waarbij klantbeleving centraal staat

Let's Connect Button
 

Ontwikkeling van vaardigheden en mindset

De klantenervaring optimaliseren

We ontwikkelen leerprogramma’s op maat om teams te helpen de juiste mindset en vaardigheden op te bouwen voor het ontwerpen en leveren van betere klantenervaringen. Van diepgaande leerlijnen tot korte bewustwordingssessies – we ondersteunen jouw organisatie met het intergreren van klantgericht denken op alle niveaus.

Resultaten:

  • Sterke vaardigheden en een bijpassende mindset voor het ontwerpen van waardevolle klantenervaringen
  • Versterkte onderlinge afstemming over wat klantgericht werken betekent
  • Groter organisatiebewustzijn van service design waarbij klantbeleving centraal staat

Let's Connect Button

Service Health Assessment

Krijg inzicht in hoe klanten jouw service écht ervaren

Krijg inzicht in hoe jouw service voldoet aan de verwachtingen van klanten. Met behulp van expertanalyses op het gebied van usability, benchmarking en klantonderzoek brengen we de sterke punten én knelpunten van de huidige ervaring in kaart.

Resultaten:

  • Inzicht in de prestatie van jouw service vanuit klantperspectief
  • Een praktisch plan om de klantenervaring gericht te versterken
  • Duidelijk overzicht van verbetergebieden die direct bijdragen aan klanttevredenheid

Let's Connect Button
Customer experience Assessment

Service Health Assessment

Krijg inzicht in hoe klanten jouw service écht ervaren

Krijg inzicht in hoe jouw service voldoet aan de verwachtingen van klanten. Met behulp van expertanalyses op het gebied van usability, benchmarking en klantonderzoek brengen we de sterke punten én knelpunten van de huidige ervaring in kaart.

Resultaten:

  • Inzicht in de prestatie van jouw service vanuit klantperspectief
  • Een praktisch plan om de klantenervaring gericht te versterken
  • Duidelijk overzicht van verbetergebieden die direct bijdragen aan klanttevredenheid

Let's Connect Button

Service Health Assessment

Krijg inzicht in hoe klanten jouw service écht ervaren

Krijg inzicht in hoe jouw service voldoet aan de verwachtingen van klanten. Met behulp van expertanalyses op het gebied van usability, benchmarking en klantonderzoek brengen we de sterke punten én knelpunten van de huidige ervaring in kaart.

Resultaten:

  • Inzicht in de prestatie van jouw service vanuit klantperspectief
  • Een praktisch plan om de klantenervaring gericht te versterken
  • Duidelijk overzicht van verbetergebieden die direct bijdragen aan klanttevredenheid

Let's Connect Button

NEEM CONTACT OP MET ÉÉN VAN ONZE EXPERTS: ELMO DIEDERIKS | CUSTOMER EXPERIENCE CONSULTANT & INNOVATIE-LEAD

Neem vandaag nog contact op!